Homosexualii și donarea de sînge

Posted: 23 Iunie 2016 by eoradea in Dan-Marius
Etichete:, , , ,

Cînd am fost prima oară să donez sînge mi-au dat să completez un formular destul de lung (toți primesc asta, n-am fost o excepție) cu o mulțime de informații personale gen ce boli am suferit în ultimul timp, cînd am fost operat ultima oară, cînd am fost ultima oară la dentist, dacă am schimbat în ultimul timp partenerul sexual, dacă am făcut sex cu alți bărbați, apartenența religioasă, etc.

Source: Homosexualii și donarea de sînge – Dan-Marius Sabău

Lasă un răspuns

