Ma gindeam sa mi acordez pianul / Stiinta

Posted: 22 Septembrie 2015 by eoradea in Dan-Marius
Etichete:, , , ,

Da, încă mai am pianul pe care-l foloseam pentru exerciții în copilărie. Foarte puțin folosit în ultimele decenii, dezacordat, aproape transformat într-o piesă de mobilier, dar îl mai am. Și mă gîndeam să-l acordez, să-i stîng un pic șuruburile, să-i repar ciocănele și să-i îndrept corzile ca să scoate niște sunete normale, ca orice pian ce se respectă.Dar urmărind chestia asta aproape m-am descurajat: Ma gindeam sa mi acordez pianul / Stiinta

Etichetele:acordare, pian, matematica, vibratie, coarda, 

Lasă un răspuns

