De ce nu i-am microcipa pe parlamentarii romani?

Posted: 22 Iunie 2015 by eoradea in Dan-Marius
Etichete:, , , , , , ,

O întrebare absolut normală dacă iei în considerare 3 elemente diferite… Ştiu, ştiu, unii s-ar plînge că le atacă viaţa privată sau s-ar grăbi să urle că microcipurile sînt chestii diavoleşti, dar, chiar, de ce n-am face-o? Măcar s-ar şti exact cînd şi unde este fiecare ”înalt demnitar”, activitatea parlamentarilor ar fi mai bine contorizată şi n-ar mai lipsi atît de la muncă.

video De ce nu i-am microcipa pe parlamentarii români?

În primul rînd: De ce nu i am microcipa pe parlamentarii romani / articol / Felia mea de internet / Oradea, Bihor, Romania.

Etichetele:microcip, cartela, Suedia, parlament, Marius Manolache, eficienta, viata privata, implant,

Lasă un răspuns

