Vecinii veseli de la bloc / Oradea

Posted: 13 Mai 2015 by eoradea in Dan-Marius
Etichete:, , , , ,

Mai ţii minte serialul difuzat pe vremuri de gigeii de la Pro TV cu ceva vecini, traiul la bloc şi toate problemele lor? Nu l-am urmărit, nu mă prea interesează şmecheriile de bucureşteni, dar la vremea respectivă tot am prins suficiente secvenţe pentru a reţine cîteva dintre ciudăţeniile lor.

Între timp, însă, adică cam acum vreun an-jumate, am ajuns preşedinte de asociaţie de proprietari. La bloc. Dacă tot lucrez de acasă (într-o mare parte a timpului, atunci cînd nu sînt la clienţi sau n-am nevoie de o schimbare de atmosferă) şi nu e nevoie să mă deplasez prea mult în căutarea accesului la internet, n-am refuza propunerea. Oricum, activitatea asta e mai mult simbolică şi nu e nevoie de deplasare dintr-un loc în altul decît în situaţii speciale, care-s destul de rare. Dezavantajul?  Vezi aici: Vecinii veseli de la bloc / Oradea / Felia mea de internet / Oradea, Bihor, Romania.

Etichetele:vecini, bloc, Oradea, politia rutiera, prizonier, acoperis, 

Lasă un răspuns

