Reclama anti cola cu efect contrar / Homo religiosus Crestinii

Posted: 25 Ianuarie 2015 by eoradea in Dan-Marius
Etichete:, , , , , , ,

Pe vremuri cosumam cîte un flacon de 2 litri de Pepsi cam la 2-3 zile, dar în ultimii 8 ani am redus cantitatea la cîte unul, maxim două flacoane pe lună. Atunci cînd îmi amintesc să iau cîte unul sau mi se face pofta de ceva lichid dulce şi cu cofeină. Citind aberaţii pe care le spune călugărul Cleopa Jurj (unul dintre gigeii cazaţi la mănăstirea arădeană Gai care şochează periodic prin luările sale de-a dreptul stupide de poziţie) mi s-a făcut o poftă nebună de Pepsi. Sau Coca Cola (că diferenţa nu e prea mare, sînt acelaşi rahat cu gust niţel diferite). Problema e că merg prea bine cu cartofi prăjiţi & grătar (o halcă din aia groasă, în sînge) & mult mujdei, dar merg şi cu pizza, aşa că trebuie să mă abţin pînă mîine pentru mofturile astea alimentare.

Reclama anti cola cu efect contrar / Homo religiosus Crestinii / Felia mea de internet / Oradea, Bihor, Romania.

Etichetele:calugar, Cola, Pepsi, singe, avorton, reclama, pofta, Coca Cola, 

Lasă un răspuns

